Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Kancelaria na XVI Forum Obrotu
Mariusz Swora na IX kongresie Polskiego Przemysłu GazowniczegoWisła 3-5 września 2024 W ramach XVI Forum Obrotu (3–5 września 2024 r.), organizowanego przez Towarową Giełdę Energii S.A., Kancelaria była partnerem warsztatu pt. „REMIT II – ewolucja czy...
Piotr Suski o Electricity Market Design na spotkaniu z Towarzystwem Obrotu Energią
Piotr Suski o Electricity Market Design na spotkaniu z Towarzystwem Obrotu EnergiąWarszawa, 29 sierpnia 2024 29 sierpnia 2024 r. mec. Piotr Suski przedstawił na zaproszenie Towarzystwa Obrotu Energią najważniejsze zmiany wynikające dla przedsiębiorstwo obrotu energią...
Jacek Zimmer o regulacji cen energii
Jacek Zimmer o regulacji cen energiiKraków, 1 lipca 2024 Wypowiedzi mec. Jacka Zimmera znalazły się w dwóch artykułach zamieszczonych na portalu wnp.pl. a mianowicie w tekstach red. Ireneusza Chojnackkiego Ceny prądu. Pojawił się problem. Zła wiadomość dla firm oraz...