Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Ciepłownictwo wobec pakietu Fit for 55 i wojny na Ukrainie
Ciepłownictwo wobec pakietu Fit for 55 i wojny na UkrainieW ramach XXVI Forum Ciepłowników w Międzyzdrojach, adw. dr hab. Mariusz Swora wziął udział w panelu poświęconym ocenie skutków pakietu Fit for 55 i wojny na Ukrainie na polskie ciepłownictwo. Zdaniem Mariusza...
Mariusz Swora na kongresie 590
Mariusz Swora na kongresie 590Podczas Kongresu 590, adw. dr hab. Mariusz Swora wziął udział w panelu poświęconym ubóstwu energetycznemu. Mecenas Swora omówił prawne instrumenty zwalczania ubóstwa z zakresu pomocy społecznej, rozwiązania chroniące przed odłączeniami...
O strategiach przedsiębiorstw energetycznych na OSE w Gdańsku
O strategiach przedsiębiorstw energetycznych na OSE w GdańskuPodczas Ogólnopolskiego Szczytu Energetycznego w Gdańsku (13-14 czerwca 2022 r.), odbyła się debata pt. „Strategie dostosowawcze grup energetycznych do nowych realiów rynkowych i zmian polityki energetycznej...