Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Ewa Swora, adwokat
Ewa Swora, adwokatSpecjalizuje się w prawie gospodarczym i handlowym, w tym w prawie nieruchomości (cywilnoprawny status sieci i urządzeń przesyłowych, umowy deweloperskie, umowy najmu, umowy o roboty budowlane) oraz w ogólnej obsłudze podmiotów gospodarczych. Posiada...
Aleksandra Czopik-Borecka, adwokat, radca prawny
Aleksandra Czopik-Barecka, adwokat, radca prawnySpecjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa energetycznego i compliance w szczególności w krajowych i unijnych regulacjach dotyczących obrotu energią elektryczną i produktami...
Piotr Suski, radca prawny
Piotr Suski, radca prawny Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki prawneSpecjalizuje się w prawie energetycznym oraz publicznym i prywatnym prawie konkurencji. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie doradztwa regulacyjnego na rzecz podmiotów działających na...