Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Jacek Zimmer, radca prawny
Jacek Zimmer, radca prawnySpecjalizuje się w prawie energetycznym. Przygotowywał opinie prawne, analizy oraz umowy regulujące funkcjonowanie przedsiębiorstw działających w sektorach obrotu, dystrybucji i przesyłu energii elektrycznej, gazu i ciepła, a także...
Podsumowanie warsztatów ERRA dotyczących zwalczania manipulacji rynkowych
Warsztatami przeprowadzonymi w dniu 1.12.2021 r. zakończyliśmy tegoroczną edycję cyklu trzech warsztatów Energy Regulators Regional Association (ERRA) dla regulatorów i uczestników rynku, poświęconych nadzorowi nad rynkiem i zwalczaniu manipulacji na rynku energii....
Dr hab. Mariusz Swora, adwokat
Dr hab. nauk prawnychMariusz Swora, adwokatSpecjalizuje się w prawie energetycznym i gospodarczym. Autor i współautor ponad stu czterdziestu publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu regulacji energetyki, prawa administracyjnego i gospodarczego (w językach...