Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Podziękowania od ACER na koniec kadencji Board of Appeal
Adw. dr hab. Mariusz Swora zakończył swoją kadencję w radzie odwoławczej (Board of Appeal) Agencji ds. Współpracy Organów Regulacji Energetyki ( EU ACER), w skład której wchodzi sześciu członków i sześciu zastępców wybranych spośród aktualnego lub byłego wyższego...
Arkadiusz Ratajczak o znaczeniu programów compliance na warsztacie ERRA
Adw. dr hab. Mariusz Swora oraz r.pr. Arkadiusz Ratajczak wzięli udział w drugim webinarium Energy Regulators Regional Association (ERRA) poświęconym zwalczaniu manipulacji na rynku energii. Mec. Swora moderował webinarium a mec. Ratajczak przedstawił dwie prezentacje...
Kongres DISE z udziałem Mariusza Swory – sector coupling
Podczas kongresu DISE we Wrocławiu (28-30.10) adw. dr hab Mariusz Swora moderował panel dotyczący łączenia sektorów (sector coupling). Przedmiotem dyskusji były kwestie dotyczące zintegrowanego planowania w sektorze energetycznym, regulacji oraz digitalizacji sektora...