Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Mariusz Swora o cenach i rynku energii na EKG
Podczas European Economic Congress Katowice, Poland, w dniu 21.09.2021 r. odbył się panel dotyczący stanu rynku energii i wyzwań, które przed nim stoją, w którym wziął udział adw. dr hab. Mariusz Swora. W dyskusji panelowej, mec. Swora przedstawił środki regulacyjne,...
Kancelaria na jubileuszowym Forum Ciepłowników w Międzyzdrojach
Adw. dr hab. Mariusz wziął udział w XXV - jubileuszowym Forum Ciepłowników w Międzyzdrojach, występując w panelu dotyczącym współpracy pomiędzy dystrybutorami a wytwórcami ciepła w warunkach transformacji. Mecenas Swora przedstawił kwestie dotyczące współpracy w...
Efektywność wykorzystania infrastruktury gazowej: Kancelaria na Gazterm 2021
Adw. dr hab. Mariusz Swora poprowadził panel na 24. konferencji Gazterm w Międzyzdrojach poświęcony tematyce efektywności wykorzystania infrastruktury gazowej w warunkach transformacji energetycznej. W panelu, moderowanym przez adw. dr hab. Mariusza Sworę, wzięli...