Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
O uwolnieniu rynku i wzrastających cenach energii – Mariusz Swora w wywiadzie dla wnp.pl
Uwolnienie cen energii elektrycznej dla gospodarstw domowych jest jednym z celów wyznaczonych przez dyrektywę 2019/944. Państwa członkowskie mogą utrzymywać taryfikację, ale pod pewnymi warunkami. O tym wszystkim w wywiadzie mec. Mariusza Swory przeprowadzonym przez...
Komentarz Mariusza Swory na temat cen dla Biznesalert
Wzrastające ceny energii były przedmiotem komentarza, którego udzielił adw. dr hab. Mariusz Swora portalowi Biznesalert. Mec. Swora zwrócił uwagę na główne czynniki cenotwórcze wpływające na ceny energii w Polsce i w innych państwach Unii Europejskiej. Czytaj więcej...
Prezentacja mec. Piotra Suskiego w międzynarodowym gronie ekspertów na warsztatach ERRA
Mecenasi Mariusz Swora i Piotr Suski wzięli udział w zorganizowanym przez Energy Regulators Regional Association (ERRA) webinarium dotyczącym zwalczania nielegalnych praktyk rynkowych. W prezentacji otwierającej, adw. dr hab. Mariusz Swora przedstawił wyniki badania...