Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Adw. dr hab. Mariusz Swora członkiem Strategicznej Rady Doradczej (Strategic Advisory Board) Energy Regulators Regional Association w Budapeszcie
Adw. dr hab. Mariusz Swora został powołany w skład Strategicznej Rady Doradczej ERRA. Rada udziela niewiążących porad Prezydium ERRA w kwestiach strategicznych, ze szczególnym naciskiem na wyniki, zrównoważony rozwój, nowe pomysły biznesowe i efektywność...
Komentarz mec. Mariusza Swory dla Ministerstwa Klimatu i Środowiska
Projekt nowelizacji ustawy Prawo energetyczne, będący obecnie przedmiotem prac parlamentarnych zakłada m.in. wymianę liczników energii w na inteligentne, tzn. pozwalające na dwustronną komunikację. Ta zmiana może być korzystna z punktu widzenia odbiorców, sektora...
Polskie ciepłownictwo wymaga zmian
Polskie ciepłownictwo wymaga zmian, biorąc pod uwagę czynniki takie jak walka ze smogiem oraz konieczność promocji czystych źródeł ciepła, zgodnie z dyrektywą RED II. W debacie zorganizowanej przez WysokieNapiecie.pl mówił o tym adw. dr hab. Mariusz Swora, który -...