+ 48 603 420 199 sekretariat@swora.pl

Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne 

Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto  omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników. 

Więcej aktualności:

O problemach dużych odbiorców na konferencji IEPiOE

Czy duzi odbiorcy przemysłowi skorzystają z możliwości, które związane są z implementacji Clean Energy Package? To zależy w równym stopniu od ich determinacji, jak i nowych regulacji, które niedługo zostaną zaprezentowane. Kwestie te były przedmiotem panelu...