Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Arkadiusz Ratajczak o rynku mocy na warsztatach dla przedsiębiorców
W dniu 25 listopada 2020 roku, r.pr. Arkadiusz Ratajczak, reprezentujący Kancelarię, wziął udział w warsztacie pt. "Reforma rynku energii - najważniejsze zmiany i ich wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw energetycznych". Mecenas Ratajczak wygłosił prelekcję na...
O problemach dużych odbiorców na konferencji IEPiOE
Czy duzi odbiorcy przemysłowi skorzystają z możliwości, które związane są z implementacji Clean Energy Package? To zależy w równym stopniu od ich determinacji, jak i nowych regulacji, które niedługo zostaną zaprezentowane. Kwestie te były przedmiotem panelu...
Integracja rynku gazu na konferencji Gazterm 2020- panel z udziałem Mariusza Swory
Bałtycki rynek gazu ziemnego integruje się i jest to proces unikalny, choćby ze względu na ilość państw i podmiotów, które realizują ambitną agendę przyjętą w mapie drogowej w kwietniu tego roku. Mapa drogowa obejmuje przede wszystkim obszary ujednolicenia taryf i...