Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Mariusz Swora na IX kongresie Polskiego Przemysłu Gazowniczego
Mariusz Swora na IX kongresie Polskiego Przemysłu GazowniczegoW dniach 10-12 czerwca w Łodzi odbył się IX Kongres Polskiego Przemysłu Gazowniczego pt. "Dekarbonizacja w gazownictwie", zorganizowany przez Izbę Gospodarczą Gazownictwa. Panelo twierający, rozpoczął swoim...
W międzynarodowym gronie regulatorów o energetyce jądrowej
W międzynarodowym gronie regulatorów o energetyce jądrowejWarszawa 12-13 czerwca 2024 roku W dniach 12-13 czerwca w Warszawie odbyło się regulacyjne forum nuklearne Energy Regulators Regional Asssociation. W konferencji wziął udział adw....
Kancelaria doradzała przy strategicznej transakcji dotyczącej infrastruktury gazowej
Kancelaria doradzała przy strategicznej transakcji dotyczącej infrastruktury gazowejWarszawa 15 marca 2024 Wspieraliśmy OGP Gaz-System S.A. w strategicznej transakcji z Orlen S.A. warunkowej umowy nabycia 100% udziałów w spółce Gas Storage Poland Sp....