Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Nowe zadania operatorów sieci – Mariusz Swora w jubileuszowym wydaniu miesięcznika „Energia Elektryczna”
W sierpniowym, jubileuszowym numerze Energii Elektrycznej, można przeczytać artykuł dr hab. Mariusza Swory o zasadzie rozdziału operatorów sieci elektroenergetycznych. Oprócz wybranych aspektów historycznych (kształtowanie zasad wynagradzania kapitału, proces...
Kancelaria na webinarium ERRA o elektromobilności
Dr hab. Mariusz Swora poprowadził drugi dzień seminarium poświęconego samochodom elektrycznym i infrastrukturze ładowania, które zostało zorganizowane przez budapeszteńską Energy Regulators Regional Association w dniach 3-4 września 2020 roku. W swoim wystąpieniu...
Rynek elastyczności – webinarium z udziałem brytyjskiego regulatora i przemysłu w URE
3 września odbyło się zorganizowane przez Urząd Regulacji Energetyki webinarium na temat usług elastyczności, w którym udział wzięło ponad 120 uczestników - przedstawicieli operatorów systemów dystrybucyjnych, operatora systemu przesyłowego oraz stowarzyszeń...