Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Mariusz Swora na dwudziestolecie handlu energią w Polsce
Wypowiedzi adw. dr hab. Mariusza Swory znalazły się w rocznicowym artykule poświęconym dwudziestoleciu handlu energią w Polsce. Mecenas Swora odniósł się do historycznych aspektów związanych z wprowadzaniem obowiązku obrotu giełdowego jako instrumentu liberalizacji...
Infrastruktura elektromobilności w świetle nowych zasad wynikających z pakietu „Czysta Energia dla Europejczyków”
Członkowie zespołu Kancelarii opublikowali w kwietniu 2019 r. szereg opracowań dotyczących problematyki elektromobilności i paliw alternatywnych. W artykule „Kilka uwag polemicznych w sprawie ułatwień w zakresie ładowania pojazdów elektrycznych” (cire.pl. 12.04.2019...