Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
O dylematach bezpieczeństwa i transformacji na Baltexpo
O dylematach bezpieczeństwa i transformacji na BaltexpoW dniu 12.10.2023 r. adw. dr hab. Mariusz Swora wziął udział w dyskusji panelowej zorganizowanej w ramach 22. Międzynarodowych Targów Morskich i Konferencji...
Mariusz Swora na dorocznej konferencji ERRA w Budapeszcie
Mariusz Swora na dorocznej konferencji ERRA w BudapeszcieBudapeszt, 10 października 2023 r.W dniu 10 października 2023 r. adw. dr hab. Mariusz Swora wziął udział w panelu podsumowującym doroczną konferencję Energy Regulators...
Piotr Suski o polityce energetycznej w Katowicach
Piotr Suski o polityce energetycznej w Katowicach27 września dr Piotr Suski wziął udział w panelu eksperckim w ramach konferencji "Wybrane aspekty realizacyjne Polityki Energetycznej Polski do 2040 roku", zorganizowanej w Katowicach...