Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
O odbiorcach przemysłowych na DISE
O odbiorcach przemysłowych na DISEWrocław, 27 września 2023 r.W ramach kolejnego kongresu Dolnośląskiego Instytutu Studiów Energetycznych (27.09.2023) odbył się panel dyskusyjny poświęcony wykorzystaniu OZE przez odbiorców przemysłowych....
W Kazimierzu nad Wisłą o roli Kogeneracji
W Kazimierzu nad Wisłą o roli KogeneracjiAdw. dr hab. Mariusz Swora wziął udział w IV Kongresie Kogeneracji w Kazimierzu nad Wisłą występując w panelu „Rola kogeneracji na rynku energii elektrycznej i ciepła”, Mecenas Swora omówił problemy, które będą dotyczyły...
Adw. dr hab. Mariusz Swora autorem rozdziału w książce o transformacji energetycznej
Adw. dr hab. Mariusz Swora autorem rozdziału w książce o transformacji energetycznejPoznań, 23 maja 2023 r.Adw. dr hab. Mariusz Swora jest autorem rozdziału w książce "Handbook of Energy Law in the Low-Carbon Transition" pod redakcją Giuseppe Bellantuono, Lee Godden,...