Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Mec. Piotr Suski obronił pracę doktorską na Uniwersytecie Jagiellońskim
Mec. Piotr Suski obronił pracę doktorską na Uniwersytecie Jagiellońskim 24 października 2022 r. mecenas Piotr Suski obronił z wyróżnieniem pracę doktorską na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej przedmiotem była analiza kształtowania się...
Jacek Zimmer o regulacji cen energii
Jacek Zimmer o regulacji cen energii Kontrowersje dotyczące wpływu ustawy zamrażającej ceny energii na taryfy dystrybucyjne były przedmiotem wypowiedzi mecenasa Jacka Zimmera, przytoczonych w artykule red. Ireneusza Chojnackiego. Mecenas Zimmer, stwierdził m.in., że...
Warsaw Security Forum – dr hab. Mariusz Swora poprowadził debatę “Energia 2.0”
Warsaw Security Forum – dr hab. Mariusz Swora poprowadził debatę “Energia 2.0” Podczas konferencji Warsaw Security Forum 2022, zorganizowanej w dniach 4-5 października 2022 roku w Warszawie przez Fundację im Kazimierza Pułaskiego, dr hab. Mariusz Swora poprowadził...