Szkolenie z zakresu nowych przepisów prawa energetycznego oraz rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne
Mec. Piotr Suski oraz mec. Jacek Zimmer przeprowadzili w dniu 13 grudnia 2023 r. szkolenie dla pracowników ENEA S.A. dotyczące reklamacji i obsługi klienta oraz najnowszych zmian w prawie energetycznym. Szkolenie miało na celu zapoznanie uczestników z prawnymi aspektami rozpatrywania reklamacji i obsługi klienta przez przedsiębiorstwo energetyczne, w tym milczącego uznania reklamacji oraz rozpatrywania reklamacji rozliczeniowych, a ponadto omówienie zmian w ustawie Prawo energetyczne, wynikających z nowelizacji dokonanej ustawą z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw. Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników.
Więcej aktualności:
Kancelaria w debacie dużych odbiorców przemysłowych na DISE 2022
Kancelaria w debacie dużych odbiorców przemysłowych na DISE 2022 Mariusz Swora poprowadził debatę na temat odbiorców przemysłowych i zielonej transformacji w ramach kolejnej edycji kongresu energetycznego Dolnośląskiego Instytutu Studiów Energetycznych. Przedmiotem...
Mariusz Swora na otwarciu Baltic Pipe
Mariusz Swora na otwarciu Baltic Pipe Adw. dr hab. Mariusz Swora wziął udział w uroczystej gali z okazji otwarcia gazociągu Baltic Pipe. Gazociąg jest jednym z kluczowych elementów dywersyfikacji gazu ziemnego do Polski. Kancelaria świadczyła pomoc prawną w ramach...
O samorządach i kryzysie energetycznym na Forum Miasteczek Polskich
O samorządach i kryzysie energetycznym na Forum Miasteczek PolskichW trakcie odbywającego się w Warszawie Forum Miasteczek Polskich, adw. dr hab. Mariusz Swora wziął udział w debacie nt. lokalnego bezpieczeństwa energetycznego. Mecenas Swora zwrócił uwagę na zadania...